روش های ارسال کالا

کجا هستید؟

اگر تهران هستید

اگر ساکن شهر تهران هستید ، ویپ ایکس از چند سیستم ارسال مختلف پشتیبانی می کند. بسته به منطقه و شرایط دریافت ، می توانید از سرویس ارسال رایگان روزانه ، ارسال نرخ ثابت ، ارسال فوری دو ساعته ، پست پیشتاز و همچنین تیپاکس استفاده کنید.

سرویس ارسال رایگان :

برای استفاده از سرویس ارسال رایگان ، حداقل مبلغ سفارش 750 هزار تومان مورد نیاز است. به منظور استفاده از این سرویس ، در صفحه ی آخر ثبت سفارش و انتخاب روش ارسال ، لازم است تا بسته به زمانی که در آدرس حضور دارید ، ساعت تحویل بسته را انتخاب کنید. در حال حاضر زمان بندی ارسال رایگان ، به شکل زیر است :

سفارشاتی که تا ساعت ۱۱ صبح شنبه تا پنج شنبه ثبت شوند :

امکان انتخاب بازه زمانی ۱۵ تا ۲۰ همان روز

در نظر داشته باشید که در صورت عدم حضور در بازه زمانی اعلام شده ، مبلغ 32 هزار تومان بابت ارسال مجدد بسته دریافت خواهد شد.

ارسال نرخ ثابت :

سرویس نرخ ثابت ویپ ایکس ، روشی کم هزینه و سریع برای ارسال بسته هاییست که مبلغ آنها زیر ۷۵۰ هزار تومان باشد. اگر سفارش شما قابلیت ارسال رایگان را ندارد ، شما می توانید با همان زمان بندی سرویس ارسال رایگان روزانه و با پرداخت ۳۲ هزار تومان ، بسته خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید.

در نظر داشته باشید که سرویس های ارسال رایگان و نرخ ثابت ویپ ایکس ، تنها برای مناطق داخلی تهران است و اگر ساکن مناطقی مثل ورامین ، اسلامشهر ، پرند ، رباط کریم ، دریاچه و مناطق خارجی تهران هستید ، می توانید از سرویس ارسال رایگان با پست پیشتاز استفاده کنید.

ارسال فوری الوپیک و اسنپ باکس :

این سرویس برای کسانی مناسب است که تمایل دارند تا بسته ی خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنند. این روش ارسال ، بسیار سریع است و سفارش ثبت شده در ساعت فعالیت ویپ ایکس ، حداکثر تا ۲ ساعت پس از ثبت سفارش به دست شما می رسد. این روش دارای هزینه ارسال بسته به فاصله شما با مرکز ارسال ویپ ایکس است.

ارسال با پست پیشتاز :

سرویس پست پیشتاز ، یک سرویس اقتصادی و ارزان برای ارسال بسته های شماست. اگر در محدوده اطراف شهر تهران هستید یا سفارش شما کمتر از 750 هزار تومان است و هزینه ی الوپیک و اسنپ باکس اقتصادی نیست ، می توانید با پرداخت 38 هزار تومان از این سرویس استفاده کنید. ارسال با پست پیشتاز ، ۲ تا ۵ روز کاری زمان نیاز دارد. اگر ساکن مناطق خارجی مثل ورامین ، اسلامشهر ، پرند ، رباط کریم ، دریاچه هستید و سفارش شما بیشتر از ۷۵۰ هزار تومان است ، شما می توانید از این گزینه به صورت رایگان استفاده کنید.

اگر خارج از تهران هستید

اگر ساکن شهرستان های ایران هستید ، ویپ ایکس دارای دو سرویس اصلی حمل و نقل و ارسال بسته است. شما می توانید بسته به شرایط تحویل ، از سرویس ارسال مناسب خود استفاده کنید.

سرویس ارسال رایگان :

اگر جمع سبد خرید شما بیش از 750 هزار تومان باشد، شما می توانید از سرویس ارسال رایگان ویپ ایکس استفاده کنید. در این روش ، سفارش شما بسته بندی شده و با استفاده از پست پیشتاز ، به صورت رایگان برای شما ارسال می شود. دریافت بسته با این روش ، معمولا بین ۲ تا ۵ روز بعد از ثبت سفارش انجام می شود.

سرویس پست پیشتاز :

پست پیشتاز یک راهکار اقتصادی برای حمل و ارسال بسته است. با توجه به پوشش سراسری شرکت ملی پست ، این روش برای تمام مناطق ایران قابل استفاده است. شما می توانید با پرداخت 38 هزار تومان ، بسته خود را ۲ تا ۵ روز کاری بعد از ثبت سفارش دریافت کنید.

سرویس اکسپرس تیپاکس :

تیپاکس ، یک راهکار حمل و نقل سریع است. اگر دوست دارید سفارش خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید ، تیپاکس یک راه حل اقتصادی و سریع است. هزینه ی ارسال با این روش به صورت پس کرایه ( پرداخت هزینه حمل پس از دریافت کالا ) است و معمولا ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری پس از ثبت سفارش ، بسته خود را دریافت می کنید.

لطفا توجه کنید : در صورتی که بسته ی شما در هنگام تحویل دارای پارگی یا له شدگی است ، لطفا از دریافت بسته خودداری کنید و بسته را به مامور تحویل مرجوع کنید. با پشتیبانی ویپ ایکس تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

کانال تلگرام

از تخفیف های ویپ ایکس با خبر شوید