در این مقاله ، می خواهیم یک راهنمای جامع و مفید درباره خرید ویپ بنویسیم تا از اشتباهات شما هنگام خرید ، جلوگیری کنیم. متاسفانه بسیاری از دوستان ، به دلیل استفاده از توضیحات و مشاوره های اشتباه ، در خرید خود دچار اشتباهاتی می شوند که گاه در خرید خود سر در گم می شوند ، یا پس از خرید ، به نتیجه ی دلخواه خود نمی رسند. اگر واقعا قصد کنار گذاشتن سیگار و قلیان و جایگزین کردن وسیله ای سالم تر دارید ، پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله همراه ما باشید. همچنین ، در پایان این مقاله ، حتما پیشنهاد می کنیم تا در بحث با همراهان ویپ ایکس مشارکت کنید و از تجربه ها ، ابهام ها و سؤالاتی که وجود دارد آگاه شوید.

برای شروع چه چیز هایی لازم دارید ؟ در راهنمای خرید ویپ بخوانید

جویس و سالت نیکوتین : انتخاب درست ، بسیار مهم است

راهنمای خرید جویس و سالت ویپ

بدون جویس و سالت نیکوتین ، ویپینگ معنایی ندارد و این بخش ، دقیقا یکی از مهم ترین بخش های فرآیند خرید ویپ است. قرار است طعم و مزه و حس و حالی جدید را جایگزین سیگار یا قلیان کنید که تجربه ای کاملا جدید است. بنابراین ، پیشنهاد می کنیم تا در انتخاب جویس و سالت مناسب ، زمان کافی صرف کنید تا انتخابی مناسب مصرفتان داشته باشید. جویس و سالت نیکوتین ، هر دو مایعی روغنی و حاوی نیکوتین هستند که آن را در تانک دستگاه خود پر می کنید. این مایع ، مصرفی است و بسته به مصرفتان ، زمانی بین دو هفته تا یک ماه در کنار شما خواهد بود. بنابراین ، انتخاب طعم و میزان نیکوتین مناسب ، مهم است تا در طول این زمان ، بتوانید از تجربه خود لذت ببرید.

اما سالت نیکوتین و جویس های معمولی ، یک تفاوت اساسی با هم دارند. سالت نیکوتین ها ، اگرچه ساختار مشابهی نسبت به جویس ها دارند ، اما نیکوتین به کار رفته در تولید آنها متفاوت است. نیکوتین موجود در Salt Nicotine ها ، به طور طبیعی از برگ تنباکو استخراج شده و هنگام استفاده ، کام دهی نرم تری دارد. سالت نیکوتین ها ، نیکوتین بیشتری دارند و برای افراد سیگاری ، انتخاب بهتری هستند. سالت ها می توانند تجربه ای مشابه سیگار را برای شما ایجاد کنند و اگر سیگار می کشید ، سالت نیکوتین نیاز دارید. جویس های معمولی ، نیکوتین جزئی دارند و بیشتر برای مصارف تفریحی مورد استفاده قرار می گیرند. اگرچه ممکن است برخی از افراد سیگاری ، به کمک جویس های کم نیکوتین ویپ را جایگزین سیگار کنند. خوب است بدانید که سالت نیکوتین ها برای استفاده بر روی پاد سیستم ها و پاد ماد ها با کام دهی ضعیف تر ساخته شده اند. انتخاب بین سالت نیکوتین و جویس و خرید دستگاه مناسب را در ادامه ی مطلب پوشش داده ایم.

نکته ی مهم دیگری که بعد از انتخاب نیکوتین باید بدانید ، طعم و مزه ی جویس یا سالت است. جویس و سالت ها تقریبا در طعم های یکسانی تولید می شوند و تقریبا هر طعمی که دوست داشته باشید ، هم به صورت سالت و هم به صورت جویس های معمولی ، در دسترس است. از قهوه ، توت فرنگی ، شیر دارچین و کوکی کره ای گرفته تا انبه ، تنباکوی ساده ، تنباکوی وانیلی و هزاران طعم دیگر ، گزینه های بسیاری برای انتخاب شما در دسترس است. اما طعم درست ، مهم است. اگرچه همه ی این مزه ها در نگاه اول جذاب به نظر می رسند ، اما بعید است کسی که از سیگار در حال جا به جایی به پاد سیستم است از طعمی مثل آناناس و پرتقال یخی لذت ببرد!

در ادامه ی این مطلب ، انتخاب طعم مناسب نیز به طور مفصل مورد بررسی قرار می گیرد و احتمالا در پایان ، بتوانید تصمیم درستی برای نیکوتین و طعم مناسب خود بگیرید.

باتری : برخی دستگاه ها ، نیاز به باتری جداگانه دارند

راهنمای خرید باتری ویپ

امروزه بسیاری از دستگاه های موجود در بازار ، باتری داخلی هستند و نیازی به خرید باتری جداگانه برای آنها ندارید. اما برای برخی دستگاه ها شما به باتری احتیاج دارید و معمولا تعداد باتری مورد نیاز ، یکی یا دو تا ، بر اساس مدل دستگاهی که می خرید متفاوت است. برای تمام ویپ هایی که باتری خور هستند ، یک نوع باتری یک شکل اما با مدل های متفاوت وجود دارد که به نام باتری ویپ 18650 شناخته می شود و برای تمام دستگاه ها ، قابل استفاده است. البته برخی از ویپ ها ، از جمله ویپ آرمور مکس ویپرسو از باتری های قدرتمند تر – به نام باتری ۲۱۷۰۰ – نیز پشتیبانی می کنند و اگر چنین دستگاهی را خریداری می کنید ، پیشنهاد ما استفاده از باتری های ۲۱۷۰۰ به جای ۱۸۶۵۰ است. هرچند این کیت ها ، دارای تبدیل ۱۸۶۵۰ به ۲۱۷۰۰ هم هستند و در صورتی که باتری ۱۸۶۵۰ داشته باشید ، از این باتری ها هم می توانید استفاده کنید.

ما در صفحه ی هر دستگاه ، جزئیات آن را به طور کامل توضیح داده ایم و در صورت نیاز دستگاه به باتری، شما نوشته ی ” درگاه باتری تکی یا دو تایی ” و ” باتری به صورت جداگانه فروخته می شود ” را در میان مشخصات لیست شده مشاهده خواهید کرد. انتخاب باتری مناسب دشوار نیست و پیچیدگی چندانی ندارد. پیشنهاد ما برای انتخابی اقتصادی اما با کیفیت ، باتری ویپ پاور اکسترا است. اما اگر بودجه ی بیشتری برای خرید باتری در نظر گرفته اید ، باتری ویپ بیسن ۳۵۰۰ ، تقریبا بهترین باتری ویپ است و خرید آن ، قطعا هم در کام دهی بهتر و هم در طول زمان نگهداری شارژ دستگاه تاثیر چشم گیری خواهد داشت.

کویل و کارتریج مناسب : در برخی شرایط لازم است

راهنمای خرید کویل و کارتریج ویپ

برخی از دستگاه ها ، بر اساس تصمیم شما بر استفاده از سالت نیکوتین یا جویس معمولی ، ممکن است برای استفاده نیاز به کویل یا کارتریج مناسب داشته باشند. برای مثال ، دستگاه دو کاره ای مثل اسموک نورد ۴ را در نظر بگیرید. این دستگاه یک پاد ماد است و شما می توانید از آن هم به صورت ویپ ( کام دهی بالا و نیکوتین پایین ) و هم به صورت پاد سیستم ( سالت نیکوتین ها ، کام دهی ملایم و نیکوتین بیشتر ) استفاده کنید. به همراه این دستگاه ، دو کویل با مقاومت های ۰.۴ و ۰.۱۶ اهم عرضه می شوند. با توجه به مقاومت پایین کویل ها ، اگر بخواهید تا از این دستگاه به همراه سالت نیکوتین استفاده کنید ، لازم است تا کویلی با مقاومت ۰.۶ اهم یا بیشتر نیز تهیه کنید. چون مقاومت های پایین تر از ۰.۶ اهم ، کام دهی زیادی دارند و اصولا برای استفاده از جویس های معمولی با نیکوتین پایین تر تولید شده اند و استفاده از سالت نیکوتین روی آنها ، اذیت کننده خواهد بود.

بنابراین پیش از انتخاب دستگاه ، ابتدا پیشنهاد می کنیم تا بر سر میزان نیکوتین ( بین سالت نیکوتین و جویس معمولی ) تصمیم بگیرید و سپس ، محتویات درون جعبه ی دستگاهی که قصد خریدش را دارید را بررسی کنید. همچنین ، در صورت وجود ابهام ، همیشه می توانید با ویپ ایکس در تماس باشید!

سیگار می کشید یا قلیان ؟

راهنمای خرید ویپ

مقاله ی راهنمای خرید ویپ ، به منظور کمک به شما در انتخاب صحیح دستگاه نوشته شده است. بنابراین ، انتخاب نوع دستگاه بر اساس نوع مصرف شما اهمیت بسیاری دارد. بین این که سیگاری هستید و میخواهید ویپ را جایگزین آن کنید ، تا آنکه اهل قلیان باشید و ویپ بکشید ، تفاوت های بسیاری وجود دارد. سیگاری ها نیکوتین بیشتری می خواهند و قلیانی ها ، کام دهی زیاد را می پسندند. در بین ویپ ها نیز تفاوت زیاد است و دقیقا برای هر نوع مصرف کننده ، یک نوع مشخص دستگاه تولید می شود. پس این که بدانید دقیقا کدام خانواده از دستگاه ها برای شما مناسب است ، اهمیت زیادی دارد و از شما می خواهیم در این مرحله ، دقت کنید. به طور کلی ویپ ها به سه دسته اصلی به نام پاد سیستم ، ویپ و پادماد تقسیم می شوند . ویپ های پاد سیستم دستگاه های کوچک تری هستند و معمولا کام دهی آن ها خیلی زیاد نیست. ویپ های معمولی ، عموما دستگاه های بزرگ تر ، معمولا دارای صفحه نمایش و کام دهی آن ها زیاد است. پاد ماد ها اما ، ترکیبی از دستگاه های پاد سیستم و ویپ هستند. پاد ماد ها دستگاه هایی کوچک و خوش دست و البته بی درد سری هستند که می توانند هم با سالت نیکوتین و هم با جویس های معمولی مورد استفاده قرار گیرند.

اگر سیگار می کشید ؛ نیکوتین برای شما مهم است

راهنمای خرید ویپ

اگر سیگاری هستید ، احتمالا نیکوتین بیشتری نیاز دارید و کام دهی زیاد ، چندان برایتان مهم نیست. البته در این فایل راهنمای خرید ویپ ، دستگاه هایی که به سیگاری ها پیشنهاد می کنیم هم ، از سیگار کام دهی نسبتا بیشتری دارند. همانطور که می دانید ، پاد سیستم ها کام دهی نسبتا کمتری دارند و به همین دلیل می توانید روی آن ها ، از جویسی استفاده کنید که نیکوتین تقریبا بیشتری دارد. پاد سیستم ها همچنین به دلیل اندازه ی کوچک تر ، به راحتی در جیب جا می شوند و به سادگی می توانید آن ها را با خود حمل کنید. اندازه ی کوچک در کنار طراحی ساده ، درد سر نگهداری را کاهش می دهد و شما می توانید تجربه ی راحت تری از ویپینگ داشته باشید.

کام دهی ضعیف تر ، پاد سیستم را برای مصرف نیکوتین بالاتر مناسب می سازد. به جویس هایی که نیکوتین آن ها مناسب برای افراد سیگاری است و باید روی پاد سیستم استفاده شوند ، به اصطلاح سالت نیکوتین گفته می شود. سالت نیکوتین ها بر اساس نیکوتین ، دارای نیکوتین های ۲۰ تا ۵۰ میلی گرم هستند. البته این اعداد را با نیکوتین سیگاری که می کشید مقایسه نکنید !

چه پاد سیستمی را انتخاب کنم؟

هنگام تصمیم گیری برای خرید یک پاد سیستم ، با گزینه های بی شماری رو به رو می شوید. هر دستگاه ، شکل و ظاهری خاص و امکاناتی متفاوت از دیگری را عرضه می کند. در نگاه اول ممکن است گیج کننده به نظر برسد ، اما تنها کافیست تا به نکات خاصی توجه کنید تا گزینه های بهتری را انتخاب کنید. اولین نکته ، توجه به برند سازنده ی پاد سیستم است. اصولا سه برند یوول ، اسموک و ویپرسو ، سه برند پیشنهادی ما برای خرید پاد سیستم هستند. این برند ها ، سالیان بسیاریست که در زمینه ی تولید Pod System ها تجربه کسب کرده اند و با آنها ، می توانید تجربه ای بدون اذیت و آزار از ویپینگ داشته باشید. همچنین ، لوازم جانبی و مصرفی این محصولات از جمله و کویل و کارتریج ، معمولا همیشه در دسترس است.

نکته ی دومی که باید به آن توجه کنید ، سادگی یا امکانات بیشتر است. پاد سیستم ها اصولا دستگاه های ساده ای هستند و برای مصرف بی درد سر طراحی شده اند. با این حال ، ممکن است با دستگاه هایی مواجه شوید که صفحه نمایش و تنظیمات دارند ، دریچه هوای آنها قابل تنظیم است ، و حتی به شما امکان کام دهی ترکیبی از دو سالت نیکوتین مختلف را می دهند! این امکانات ، همگی برای بهبود تجربه ی شما طراحی شده اند. به عنوان مثال ، دستگاهی که صفحه نمایش و تنظیمات دارد ، می تواند کام دهی بیشتر یا کمتری را بر اساس سلیقه شما داشته باشد. معمولا این امکانات در طول زمان و با افزایش تجربه ی ویپینگ شما کارایی بیشتری پیدا می کنند و اصولا با یک پاد سیستم ساده ی بدون تنظیمات هم ، می توانید از ویپینگ لذت ببرید. بنابراین ، در اینجا تصمیم بر عهده ی شماست که شروعی ساده ، یا با امکانات بیشتر را انتخاب کنید.

به عنوان نویسنده ی این مطلب با بیش از ۷ سال سابقه ی ویپینگ، در دورانی که پاد سیستم ها تکامل یافته اند و امکانات چشم گیری را عرضه می کنند، امروز از پاد سیستم ساده ای به نام پاد اکسراس ۳ نانو ویپرسو استفاده می کنم که هیچ امکانات ویژه ای جز کام دهی ندارد. بسیار هم از آن راضی ام و با چیز دیگری تعویضش نمی کنم!

نکته ی سوم و آخر ، در مورد باتری پاد سیستم هاست. باتری نقش ویژه ای در تجربه ی ویپینگ شما دارد و البته تصمیم گیری بر سر آن ، کار دشواری نیست. تنها باید بدانید که باتری بیشتر از ۵۰۰ میلی آمپر ، تقریبا پاسخگوی نیاز شما برای ۸۰ درصد روز خواهد بود. اما منطقی است که هر چه میزان باتری پاد شما بیشتر باشد ، زمان بیشتری را می توانید به دور از پاور بانک و شارژر لذت ببرید.

چه میزان نیکوتینی برای شما مناسب است؟

راهنمای خرید ویپ

در مقاله راهنمای خرید ویپ ، به شما خواهیم گفت که چه نیکوتینی را انتخاب کنید. روش محاسبه ی نیکوتین موجود در سالت ها و جویس ها ، با سیگار و قلیان کاملا متفاوت است و در عمل ، هنگامی که پاد سیستم می کشید ، نیکوتینی که دریافت می کنید ، برابر با سیگارتان است. به طور کلی ، افراد سیگاری در دو گروه مختلف قرار میگیرند. اگر از سیگار های سبک مثل وینستون لایت و الترا استفاده می کنید ، نیکوتینی بین ۲۰ تا ۳۵ میلی گرم مناسب شماست. اگر از سیگار های سنگین از جمله وینستون قرمز استفاده می کنید ، پیشنهاد ما ابتدا شروع از نیکوتین ۳۰ – ۳۵ میلی گرم است. در صورتی که میزان نیکوتین برای شما ارضا کننده نباشد ، می توانید از سالت های ۵۰ میلی گرم استفاده کنید. خوب است بدانید که این اعداد ، تنها پیشنهاد ما هستند و میزان نیکوتین مورد نیاز شما ، بر اساس میزان مصرفتان و با تجربه های مختلف مشخص می شود. همچنین ، لازم به ذکر است که هر چه میزان نیکوتین بیشتر باشد ، سالت نیکوتین سنگین تر خواهد بود و گلوی شما را بیشتر تحریک می کند.

زدن گلو یا همان Throat Hit یک شاخص انتخاب در میان سالت نیکوتین هاست و برای بسیاری از سیگاری ها ، جذاب است. برخی از سالت نیکوتین ها ، اصولا کام دهی نرم تری دارند ( مانند پاد سالت و دکتر ویپز ). با این حال ، برخی دیگر در میانه ی این شاخص قرار دارند ( ویگاد و رایپ ویپز ). اما به طور کلی ، پیشنهاد ما برای شروع ، کاملا به سلیقه ی شما بستگی دارد و می توانید برای شروع ، از برندی مثل رایپ ویپز یا پاد سالت شروع کنید.

نکاتی درباره انتخاب طعم مناسب : طعم های تنباکویی بی نظیرند

همانطور که گفتیم ، انتخاب طعم مناسب بسیار مهم است و در هنگام خرید ، شما با تنوع بی نظیری از طعم های مختلف رو به رو خواهید شد. بنابراین انتخاب درست در این میان بسیار مهم است. به طور کلی ، طعم های موجود در ویپ ایکس ، به سه دسته ی تنباکویی ، دسری و میوه ای تقسیم شده اند. طعم های تنباکویی ، بخش محبوبی از بازار را شکل داده اند و به تنهایی ، تنوع بسیاری دارند. در این گروه ، تنباکو به عنوان پایه ی اصلی طعم ها حضور دارد. طعمی کلاسیک و دوست داشتنی و البته بدون بوی بد سیگار ، که یا به طور خالص و یا با افزودنی های دیگر از جمله وانیل و قهوه قابل تجربه هستند. طعم های دسری مزه هایی خاص از جمله کوکی کره ای ، بستنی و شکلات ، چیز کیک و ترکیب های این چنین اند. طعم های میوه ای نیز ، احتمالا می توانید حدس بزنید. توت فرنگی و کیوی ، پرتقال و پشن فروت ، بلوبری و هزاران ترکیب دیگر ، با یخ و بدون یخ ، همگی زیر مجموعه ی طعم های میوه ای هستند.

اما در میان این طعم ها ، طعم های تنباکویی جذابیت بسیاری برای افراد سیگاری دارند. تنباکویی ها ، مزه هایی لایت ، گرم و دوست داشتنی دارند که بسیاری از افراد سیگاری ، تجربه ی موفق ترک سیگار خود را از این سالت نیکوتین ها آغاز می کنند. ما هم ، هم بر اساس تجربه و هم بر اساس بازخورد همراهان ویپ ایکس ، طعم های تنباکویی را برای شروع پیشنهاد می کنیم. نگران نباشید ! تنوع بی نظیر طعم سالت نیکوتین ها را بعدا و با تجربه ای بیشتر ، امتحان خواهید کرد. اما برای شروع ، طعم های تنباکویی را در نظر بگیرید. این طعم ها ، به طور کلی به سه دسته ی کلی تقسیم می شوند.

طعم های ساده تنباکو

این سالت نیکوتین ها ، طعمی ساده و بدون هیچ گونه افزودنی دیگری را ارائه می کنند. در دسته ی طعم های تنباکویی ، مزه های ساده و کلاسیک پر طرفدار ترین هستند و دقیقا همان طعم و مزه ی کلاسیک توتون را تداعی می کنند. این طعم ها سادگی جذابی دارند و برای کسانی که طعم های ساده ی تنباکو را دوست دارند ، انتخاب بی نظیری به شمار می آیند. در لیست زیر ، می توانید تعدادی از برترین سالت های تنباکوی ساده را مشاهده کنید.

طعم های تنباکویی کم شیرین

سالت های کم شیرین تنباکویی ، می توانند برای اولین تجربه مناسب باشند. این طعم ها ، در میانه ی شیرینی و سادگی تنباکو قرار دارند و با این حال ، همچنان فرصت تجربه ی طعم و مزه ی کلاسیک تنباکو را فراهم می کنند. طعم های تنباکویی کم شیرین ، در ترکیب با طعم هایی مثل وانیل و کاستارد در مقدار بسیار ناچیزی ، شیرینی اندکی دارند و تجربه ی جالبی هستند.

طعم های تنباکویی نسبتا شیرین

طعم های نسبتا شیرین تنباکویی هم طرفداران بسیاری دارند. این طعم ها چندان شیرین نیستند و البته این موضوع علاوه به سلیقه ، به محصولی که انتخاب می کنید نیز مربوط است. با این حال این سالت ها هم بسیار محبوب اند و ترکیب پایه ی آنها یعنی تنباکو ، با طعم دهنده های دیگر از جمله وانیل و کاستارد ، قهوه و دارچین ، بادام و ترکیبات دیگر ، شیرین و مزه دار شده اند.

بهترین پاد سیستم ها برای شروع ویپینگ ؛ راهنمای خرید ویپ

پاد سیستم ، تنها انتخاب شما نیست

اگرچه پاد سیستم پیشنهاد اول ما برای افراد سیگاری است ، اما با این حال سلیقه ها بسیار متفاوت اند و هر فرد ، نیاز های خاص خود را دارد. به عنوان مثال ، ممکن است نیکوتین کمتر هم پاسخگوی نیاز شما باشد. به همین دلیل ، امروزه تمامی برند ها به تولید پاد ماد ها روی آورده اند. پیشنهاد می کنیم تا در ادامه ی مطلب همراه ما باشید و با ویژگی پاد ماد ها نیز آشنا شوید.

اگر قلیان می کشید یا به استفاده ی تفریحی فکر می کنید

ویپ چیست

اگر قلیان می کشید یا صرفا دوست دارید تا مصرف تفریحی داشته باشید ، ویپ ها و کیت های فراوانی برای انتخاب وجود دارند. این دستگاه ها امکانات کاربردی فراوانی را ارائه می کنند و در انواع مختلفی از طراحی موجودند. به کمک ویپ ها ، شما می توانید تجربه ای سالم تر ، لذت بخش تر و البته کام دهی بسیار بیشتری داشته باشید. مزیت دیگر ویپ ها ، در بی درد سر بودن آنهاست. حمل آنها بسیار آسان و استفاده از آن ها کاملا بی درد سر و بدون نیاز به راه اندازی است. دیگر لازم نیست فکر خرید تنباکو ، ذغال ، آتش زنه ، بر پا کردن آتش و درد سر های آزار دهنده ی قلیان باشید!

امروزه ویپ ها در شکل های متنوعی تولید می شوند و شما می توانید هر شکل و سبکی از آنها را پیدا کنید. مانند هر خرید دیگری ، خرید ویپ هم نکات خاص خود را دارد و با کمی دقت در فرآیند خرید ، می توانید تجربه ای بی نظیر داشته باشید. البته ذکر این نکته هم مهم است که ویپ ها ، تنها انتخاب شما نیستند و شما می توانید پاد ماد ها را هم بررسی کنید. پاد ماد ها ، اندازه ی کوچک تری دارند و درد سر استفاده از آنها ، حتی از ویپ ها هم کمتر است. این دستگاه های کوچک ، درست مثل ویپ ها کام دهی و طعم دهی بی نظیری دارند و در تنوع بی نظیری عرضه می شوند. در این مطلب پس از بررسی ویپ ها ، به پاد ماد ها هم پرداخته ایم.

چه ویپی را انتخاب کنم؟ راهنمای خرید ویپ

هنگام تصمیم گیری برای خرید یک ویپ ، با گزینه های بی شماری رو به رو می شوید. هر دستگاه ، شکل و ظاهری خاص و امکاناتی متفاوت از دیگری را عرضه می کند. در نگاه اول ممکن است گیج کننده به نظر برسد ، اما تنها کافیست تا به نکات خاصی توجه کنید تا گزینه های بهتری را انتخاب کنید. اولین نکته ، توجه به برند سازنده ی پاد سیستم است. اصولا سه برند گیک ویپ ، اسموک و ویپرسو ، سه برند پیشنهادی ما برای خرید ویپ هستند. این برند ها ، سالیان بسیاریست که در زمینه ی تولید Vape ها تجربه کسب کرده اند و با آنها ، می توانید تجربه ای بدون اذیت و آزار از ویپینگ داشته باشید. همچنین ، لوازم جانبی و مصرفی این محصولات از جمله شیشه و کویل ، معمولا همیشه در دسترس است.

نکته ی دومی که باید به آن توجه کنید ، ظاهر و استایل و همچنین باتری دستگاه است. ویپ ها اصولا دستگاه هایی بزرگ تر از پاد ماد ها و پاد سیستم ها هستند و فضای بیشتر بدنه ی آنها ، جا برای ورود تنظیمات و صفحه نمایش و امکانات دیگر را فراهم می کند. همچنین ، کام دهی بیشتر این دستگاه ها ، نشان دهنده ی مصرف بالای آنها نیز هست. بنابراین ، اینکه دستگاه بتواند پاسخگوی نیاز روزمره ی شما باشد ، به طور مستقیم به باتری دستگاه مرتبط است. ویپ ها معمولا هم به صورت باتری داخلی و هم به صورت باتری خارجی تولید می شوند. کیت های باتری داخلی معمولا باتری ضعیف تری دارند و اگر پر مصرف باشید ، ممکن است کافی نباشد. حداکثر باتری داخلی موجود در بازار ، چیزی حدود ۳۰۰۰ میلی آمپر است و این میزان در صورتی که دستگاه را روی وات بالا استفاده کنید ، ممکن است نیمی از روز را پوشش دهد. این در حالیست که کیت های باتری خارجی ، می توانند چیزی تا حدود ۸۰۰۰ میلی آمپر را پوشش دهند. یعنی چیزی بیش از یک روز استفاده ی کامل !

بنابراین تصمیم گیری در مورد باتری دستگاه ، حائز اهمیت فراوانی است. پیشنهاد ما این است که ترجیحا از یک دستگاه باتری خارجی استفاده کنید. با این کار ، شما می توانید باتری قوی تر یا ضعیف تری را به صورت جداگانه خریداری کنید و حتی یک باتری بکاپ و یدکی هم در کنار خود داشته باشید. همچنین ، اگر فکر می کنید که مصرف بالایی دارید ، منطقی تر است تا به یک دستگاه دو باتری فکر کنید. با این تصمیم ، شما می توانید دو باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر تهیه کنید و از ۷۰۰۰ میلی آمپر باتری لذت ببرید.

چه میزان نیکوتینی برای شما مناسب است؟

در مقاله راهنمای خرید ویپ ، به شما خواهیم گفت که چه نیکوتینی را انتخاب کنید. روش محاسبه ی نیکوتین موجود در سالت ها و جویس ها ، با سیگار و قلیان کاملا متفاوت است. بر روی ویپ ها ، شما می توانید نیکوتین های ۰ ، ۳ ، ۶ ، ۱۲ و ۱۸ میلی گرم را تجربه کنید. با توجه به کام دهی بالای ویپ ها و امکان استفاده از جویس های فری بیس ، لازم است بدانید که هر چه میزان نیکوتین بیشتر باشد ، میزان تحریک گلو و زدن گلو نیز افزایش می یابد. نیکوتین های بیشتر از ۳ میلی گرم معمولا برای شروع توصیه نمی شوند و پیشنهاد ما ، شروع از نیکوتین ۳ میلی گرم است. البته ، اگر تمایل دارید که هیچ نیکوتینی نداشته باشید ، جویس های ۰ میلی گرم کاملا بدون نیکوتین هستند. نیکوتین های بیشتر از ۳ میلی گرم را می توانید به مرور زمان و با تجربه ی بیشتری تجربه کنید. ممکن است نیکوتین ۳ میلی گرم مقدار کافی برای شما نباشد و تصمیم بگیرید که آن را افزایش دهید. نیکوتین های ۱۲ و ۱۸ میلی گرم نیز ، بیشتر برای افراد سیگاری پیشنهاد می شوند.

زدن گلو یا همان Throat Hit یک شاخص انتخاب در میان جویس هاست و برای بسیاری از ویپر ها ، جذاب است. برخی از جویس ها ، اصولا کام دهی نرم تری دارند ( مانند جویس نستی و جویس دکتر ویپز ). با این حال ، برخی دیگر در میانه ی این شاخص قرار دارند ( جویس ویگاد و جویس رایپ ویپز ). اما به طور کلی ، پیشنهاد ما برای شروع ، کاملا به سلیقه ی شما بستگی دارد و می توانید برای شروع ، از برندی مثل رایپ ویپز یا نستی شروع کنید.

نکاتی درباره انتخاب طعم مناسب جویس : سبک شروع کنید

همانطور که گفتیم ، انتخاب طعم مناسب بسیار مهم است و در هنگام خرید ، شما با تنوع بی نظیری از طعم های مختلف رو به رو خواهید شد. بنابراین انتخاب درست در این میان بسیار مهم است. به طور کلی ، طعم های موجود در ویپ ایکس ، به سه دسته ی تنباکویی ، دسری و میوه ای تقسیم شده اند. طعم های تنباکویی ، بخش محبوبی از بازار را شکل داده اند و به تنهایی ، تنوع بسیاری دارند. در این گروه ، تنباکو به عنوان پایه ی اصلی طعم ها حضور دارد. طعمی کلاسیک و دوست داشتنی و البته بدون بوی بد سیگار ، که یا به طور خالص و یا با افزودنی های دیگر از جمله وانیل و قهوه قابل تجربه هستند. طعم های دسری مزه هایی خاص از جمله کوکی کره ای ، بستنی و شکلات ، چیز کیک و ترکیب های این چنین اند. طعم های میوه ای نیز ، احتمالا می توانید حدس بزنید. توت فرنگی و کیوی ، پرتقال و پشن فروت ، بلوبری و هزاران ترکیب دیگر ، با یخ و بدون یخ ، همگی زیر مجموعه ی طعم های میوه ای هستند.

در میان تمام این طعم ها ، پیشنهاد ما توجه به سلیقه است. همچنین ، سبک شروع کنید. اگر سیگار نمی کشید ، پیشنهاد می کنیم تا از طعم های تنباکویی شروع نکنید و از طعمی سبک مثل مزه های میوه ای تجربه ی خود را آغاز کنید. نگران نباشید ، شما می توانید بعدا از این تنوع لذت ببرید. اما برای اینکه تجربه ی اول شما لذت بخش باشد، همواره پیشنهاد می کنیم تا از طعمی میوه ای با نیکوتین پایین و بدون یخ شروع کنید. در ادامه ، از هر دسته بندی، چندی از محبوب ترین جویس ها را در دسته های تنباکویی ، میوه ای و دسری پیشنهاد کرده ایم که در راهنمای خرید ویپ می توانید ببینید.

طعم های میوه ای

این جویس ها ، دسته ی پیشنهادی ما برای شروع هستند. در لیست زیر ، طعم های متنوعی را مشاهده می کنید که تقریبا همگی برای شروع گزینه ی مناسبی اند. سعی کردیم تا جویس هایی را دست چین کنیم که طرفداران بسیاری دارند ، مزه ی تندی ندارند و همچنین بیش از اندازه یخی و خنک نیستند. به همین دلیل ، جویس های زیر می توانند برای شروع نقطه ی مناسبی باشند.

طعم های دسری

در دنیای جویس ها ، دسری ها هم محبوبیت زیادی دارند و بخش خاصی از ویپر ها ، این سبک از طعم ها را می پسندند. اگرچه پیشنهاد می کنیم تا بعدا به سراغ این طعم ها بیایید ، با این حال در میان طعم های دسری هم ، جویس های جذابی یافت می شوند که نتوانستیم آنها را در پیشنهادات خود فهرست نکنیم.

طعم های تنباکویی

طعم های تنباکویی محبوب ترین دسته بندی طعم ها در دنیای جویس ها هستند. در این جویس ها ، شما می توانید تجربه ای با کیفیت از طعم اصیل تنباکو را بدون بوی بد سیگار داشته باشید. این جویس ها در ترکیب با طعم دهنده های دیگر مثل وانیل و قهوه و یا به صورت خالص هستند.

بهترین ویپ ها برای شروع ویپینگ در راهنمای خرید ویپ

پاد ماد ها ، تجربه ای از دو جهان ویپ و پاد سیستم ؛ در راهنمای خرید ویپ بخوانید

پاد ماد ها آخرین و جدید ترین نسل از دستگاه های تولید شده در صنعت ویپینگ هستند. در واقع ، نام گذاری آن ها هم از ترکیب دو واژه ی ” پاد Pod ” و ” ماد Mod ” گویای همه چیز است. ایده ی طراحی و تولید این دستگاه ها ، به زمانی باز می گردد که ویپ ها محدود به ماد های معمولی و پاد سیستم ها بودند و مصرف کنندگان ناچار به انتخاب بین نیکوتین بیشتر یا کام دهی بیشتر ، با ریسک تصمیم گیری می کردند. به همین دلیل ، برند ها شروع به طراحی و تولید طبقه ی جدیدی از ویپ ها به نام پاد ماد کردند. این کیت ها ، پس از سال ها تجربه در زمینه ی تولید پاد سیستم و ویپ تولید شدند و از همین جهت ، تولید کننده ها درس ها و تجربیات بسیاری نیز کسب کرده بودند. در نتیجه ، پاد ماد ها امروز از پر فروش ترین محصولات به شمار می آیند و به قولی ” جوابشان را پس داده اند “.

پاد ماد ها دستگاه های کوچک و خوش دستی اند که عموما صفحه نمایش و تنظیمات دارند ؛ اما در استفاده ، ساده و بی درد سر اند. این دستگاه ها معمولا از کارتریج و کویل های متنوعی پشتیبانی می کنند و به این دلیل ، شما می توانید هم از سالت نیکوتین ها و هم از جویس های معمولی با نیکوتین پایین لذت ببرید. پاد ماد ها همچنین در شکل ها و طرح های مختلفی تولید می شوند. علاوه بر این ، شما می توانید بین نسخه های باتری خور و باتری داخلی هم تصمیم بگیرید و دستگاهتان را دقیقا بر اساس نیازتان انتخاب کنید. با وجود پاد ماد ها ، دیگر نیازی به نگرانی تصمیم گیری بر سر نیکوتین بیشتر یا کام دهی بیشتر نیست، بلکه حالا می توانید هر دو تجربه را در کنار هم داشته باشید!

در لیست زیر هم ، ما بر اساس تجربه ی شما عزیزان و همچنین تجربه ی اعضای ویپ ایکس ، فهرستی از بهترین پاد ماد ها را برای بررسی و خرید آماده کرده ایم. امیدواریم که در نهایت ، خرید مناسبی داشته باشید و از ویپینگ لذت ببرید.

راستی ! ما همیشه کنارت هستیم. هر جا نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر داشتی ، با ما تماس بگیر! امیدواریم از راهنمای خرید ویپ لذت برده باشید.