هیچ وقت نمی توانیم با اطمینان کامل از اصالت یک کالا صحبت کنیم. زمانی که حساسیت به قیمت شدید باشد ، معمولا باید درباره اصالت کالا ها بیشتر دقت کنیم. حتی در بازار ویپ ، کالا های تقلبی بسیاری وجود دارند که می توانند سلامت ما را در خطر قرار دهند. از ویپ و باتری هایی که به دلیل نقص و خطاهای مهندسی دچار انفجار می شوند تا جویس هایی که به دلیل استفاده از مواد اولیه بی کیفیت و ارزان قیمت ، می توانند عامل ایجاد بیماری باشند. در این مقاله ؛ سعی در بررسی ویژگی محصولات اورجینال داریم و سعی می کنیم تا ویژگی هر یک را ، بر اساس برند سازنده توضیح دهیم.

از آنجا که برند های بسیاری در صنعت ویپینگ وجود دارند ؛ تشخیص ویپ و جویس اورجینال کار چندان ساده ای نخواهد بود. بنابراین ، ما در ویپ ایکس تصمیم گرفتیم تا ویژگی های کالای اورجینال را بر اساس برند های سازنده تفکیک کنیم و ویژگی هر یک را جداگانه بررسی کنیم. اما پیش از ادامه ی مطلب ، خوب است بدانید که :‌

ویپ ایکس ، فروشگاهی برای کالا های اورجینال است و محصولات تقلبی در آن جایی ندارند. تمام محصولاتی که در ویپ ایکس مشاهده و خریداری می کنید ، با ضمانت اصالت کالا به فروش می رسند.

در ادامه این صفحه ، شما می توانید با توجه به برند مورد نظر ، روی دکمه “بررسی اصالت” کلیک کنید و ویژگی های محصولات برند را بررسی کنید. برای تفکیک بهتر ، ابتدا از تولید کنندگان دستگاه ها و لوازم جانبی مثل اتومایزر ها ، کویل و کارتریج شروع می کنیم.

تشخیص اصالت دستگاه ، اتومایزر ، کویل و کارتریج

گیک ویپ

بررسی اصالت

لاست ویپ

بررسی اصالت

هل ویپ

بررسی اصالت

وندی ویپ

بررسی اصالت

برای تشخیص اصالت سایر برند ها : در لیست بالا ، شما برند های مطرح ویپینگ را مشاهده می کنید. اگر محصول شما در لیست بالا یافت نمی شود ، شما می توانید تصاویر مربوط به محصول خریداری شده را برای شرکت سازنده ارسال نمایید. کافیست تصاویر را برای ایمیل پشتیبانی سازنده ارسال کرده و وضعیت اصالت کالا را بررسی کنید.

تشخیص اصالت سالت نیکوتین و جویس

رایپ ویپز

بررسی اصالت

دکتر ویپ

بررسی اصالت

سایر برند ها

اطلاعات بیشتر…

تشخیص اصالت محصولات اسموک SMOK

تفاوت ویپ تقلبی و اصلی اسموک SMOK

برای تشخیص اصالت محصولات اسموک ، بهترین روش پیشنهادی ما نصب و استفاده از نرم افزار موبایل IVPS Tour است. به طور کلی ، بهترین روش تشخیص ویپ و جویس اورجینال در استفاده از بارکد های مربوط به تشخیص اصالت است. این نرم افزار ، توسط کمپانی SMOK طراحی و توسعه داده شده است و برای بررسی اصالت کالای خریداری شده ، لازم است تا به کد QR موجود بر روی جعبه دستگاه و لوازم جانبی دقت کنید. ( به تصویر بالا نگاه کنید ).

پس از نصب برنامه ، از نوار پایینی نرم افزار گزینه ی Tools را انتخاب کنید. سپس ؛ شما باید مطابق تصویر زیر بر روی گزینه ی Authentication کلیک کنید. این گزینه ، شما را به صفحه ی مربوط به بررسی اصالت کالا منتقل می کند. در صفحه ی جدید ، در قسمت بالای صفحه و در کنار نوار جست و جو ، بر روی آیکون Scan ( مطابق تصاویر زیر ) کلیک کنید تا با استفاده از دوربین ، بتوانید یک QR کد را اسکن کنید.

اگر به لیبل موجود بر روی جعبه دستگاه یا کویل و کارتریج دقت کنید ، دو بارکد متفاوت A و B روی لیبل قرار دارند. بارکدی که شما برای بررسی اصالت نیاز دارید ؛ بارکد A است. به کمک نرم افزار IVPS Tour ، بارکد A را اسکن کنید تا وضعیت اصالت دستگاه را مشاهده نمایید. با اسکن کد A ، شما می توانید وضعیت محصول خریداری شده را بررسی کنید. مثلا ؛ می توانید ببینید که آیا این کد قبلا اسکن شده است ( قبلا استفاده یا تایید شده ) یا اینکه این کد به طور کلی به یک محصول تقلبی تعلق دارد. بسته به پیام های زیر ، می توانید وضعیت محصول خریداری شده را چک کنید :‌

محصول خریداری شده کاملا اورجینال است و تا کنون شخص دیگری بارکد آن را اسکن نکرده است.

محصول خریداری شده تقلبی است. شما می توانید مورد مشاهده شده را به SMOK گزارش دهید.

محصول خریداری شده اصلی و اورجینال است اما ؛ شخص دیگری قبلا بارکد این محصول را اسکن و با ایمیل خود آن را تایید نموده است.

تشخیص محصولات اورجینال ویپرسو Vaporesso

تفاوت ویپ تقلبی و اصلی ویپرسو Vaporesso

برای تشخیص اصالت محصولات اورجینال ویپرسو ؛ تنها کافیست تا به لیبل اصالت کالا بر روی جعبه ی دستگاه یا کویل و کارتریج خریداری شده دقت کنید. این لیبل ، ترکیبی از یک هولوگرام و یک QR کد اصالت کالا است. این هولوگرام ؛ یک طرح از حرف V ابتدای برند Vaporesso است که با تغییر زاویه نور و زاویه دید ، به شکل های مختلفی دیده می شود. این یکی از ویژگی های محصولات اورجینال ویپرسو است. برای بررسی بهتر ، قسمت مربوط به Scratch Off & Scan را بتراشید و بارکد QR را در موبایل اسکن کنید.

بسته به محصولی که در دست دارید ، نتایج بررسی متفاوت است :

این صفحه ، صفحه ی صحیح و درستی است که اگر محصول اورجینال باشد ، به شما نمایش داده خواهد شد. با مشاهده این صفحه شما می توانید از اصالت محصول خریداری شده ، اطمینان کامل حاصل کنید.

اگر این صفحه را مشاهده کردید ؛ محصول خریداری شده تقلبی است. در صورت تمایل ، شما می توانید این مورد را از طریق پشتیبانی به ویپرسو گزارش دهید.

توجه کنید که نتیجه ی اسکن ، حتما باید یکی از دو مورد بالا و حتما در وب سایت vaporesso.com باشد. اگر پس از اسکن به صفحه ی دیگری منتقل شده اید ، کالای خریداری شده تقلبی و مشکوک است.

تشخیص اصالت محصولات یوول UWELL

برند یوول یکی از محبوب ترین برند های تولید کننده ویپ و پاد سیستم در جهان است. متاسفانه در چند سال گذشته ، شاهد رشد تولید محصولات تقلبی با برند UWELL بوده ایم و به همین دلیل ، همواره پیشنهاد می کنیم تا محصولات خریداری شده را پیش از مصرف ، حتما بررسی کنید. در حال حاضر ، یوول از سیستم جدیدی برای بررسی اصالت کالا استفاده می کند و با اندکی بررسی بر سطح محصولات یوول ، می توانید یک هولوگرام نقره ای رنگ با قسمتی برای خراشیدن پیدا کنید ( مانند تصویر بالا ).

این هولوگرام ، طرح خاص خود را دارد و با چرخاندن لیبل ، می توانید U اول یوول را در وسط دایره ی آن به صورت متحرک ببینید. سپس ، باید قسمت خراشیدنی روی سطح QR Code را بخراشید تا تصویر کد و کد کناری آن ، قابل مشاهده باشد. با موبایل این کد را اسکن کنید و مطمئن شوید که به سایت myuwell.com منتقل می شوید. در غیر این صورت، ممکن است محصول خریداری شده تقلبی باشد.

ابتدا ، هولوگرام را پیدا کنید و سطح خراشیدنی روی QR Code را بخراشید.

سپس ، با استفاده از موبایل خود ، کد QR را اسکن کنید و مطمئن شوید که وب سایت myuwell.com منتقل می شوید.

پس از ورود به وب سایت یوول و بارگذاری کامل صفحه ، روی دکمه ی Submit کلیک کنید و ادامه ی صفحه را ببینید.

اگر از محصولات قدیمی تر یوول استفاده می کنید…

در نسخه های قدیمی تر محصولات یوول ، پس از باز کردن جعبه ی دستگاه یا کویل و کارتریج خریداری شده ، به دنبال یک کد ۱۶ رقمی تایید اصالت بگردید. این کد معمولا در جعبه ی دستگاه ، بر روی دفترچه راهنما چسبیده است و در جعبه کویل و کارتریج ها ، در قسمت داخلی درب بالای کارتن کویل و کارتریج قابل مشاهده است.

پس از آنکه این کد را پیدا کردید ، با کلیک بر روی دکمه ی زیر ، به قسمت بررسی اصالت کالا در وب سایت UWELL بروید :

این صفحه ، نمای ساده ای دارد و شما باید کد موجود در کالای خریداری شده را به صورت کامل در فیلد های مربوط وارد کنید. پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده ، دکمه ی Submit را فشار دهید. بسته به محصولی که در دست دارید ، نتایج بررسی متفاوت است :

This is an authentic product code

محصول خریداری شده اورجینال و کد وارد شده صحیح است.

Key Error! Please Try Again. If Error Shows Again, You May Got a Counterfeit UWELL Product.

خطا ! لطفا دوباره امتحان کنید. اگر خطا تکرار شد ، احتمالا محصول خریداری شده تقلبی است.

همچنین در این صفحه ، شما می توانید تعداد دفعات اسکن کد را مشاهده کنید. اگر محصول خریداری شده پلمپ بوده است ؛ طبیعتا اولین اسکن این کد باید توسط شما انجام شده باشد. اگر این کد بیش از یک بار اسکن شده باشد ، پیام زیر به شما نمایش داده می شود :

It has been checked for 2 times
If this is your first time check this code, you may got a counterfeit product

این کد تا کنون ۲ بار ( یا بیشتر ) چک شده است. اگر این کد را برای اولین بار اسکن می کنید ، احتمالا محصول خریداری شده تقلبی است.

تشخیص اصالت محصولات اورجینال ووپو VooPoo

تفاوت ویپ تقلبی و اصلی ووپو VooPoo

محصولات اورجینال VooPoo ، دارای دو مشخصه ی اصلی هستند و تشخیص اصالت این محصولات ، بسیار ساده است. به عنوان نخستین ویژگی ، تمامی محصولات این کمپانی از دستگاه ها گرفته تا کویل و کارتریج ، همگی باید دارای یک هولوگرام باشند. این هولوگرام ، دارای حرف V اول اسم VooPoo است و با تغییر زاویه نور و زاویه دید ، تغییر می کند. علاوه بر این ویژگی ، حتما پیشنهاد می کنیم تا قسمت Scratch me را تراشیده و کد QR را اسکن کنید. اسکن این کد ، به معنی استعلام دقیق و رسمی از سایت سازنده است و همواره بهترین روش تایید اصالت ، استعلام از سایت سازنده است.

پس از اسکن کد ، به وب سایت VooPoo منتقل خواهید شد. اگر محصول خریداری شده اورجینال و اصلی باشد ، با پیام زیر مواجه خواهید شد :

این صفحه ، تایید نهایی اصالت کالای خریداری شده است. در این پیام ، سازنده از شما بابت بررسی اصالت تشکر می کند و به شما از اورجینال بودن محصول خریداری شده ، اطمینان خاطر می دهد.

توجه کنید که نتیجه ی اسکن ، حتما باید مشابه مورد بالا و حتما در وب سایت voopoo.com باشد. در غیر این صورت ، کالای خریداری شده تقلبی است.

بررسی اصالت محصولات گیک ویپ Geek Vape

تفاوت ویپ تقلبی و اصلی گیک ویپ Geek Vape

برای تشخیص اصالت محصولات GeekVape ، کار شما آسان است. در واقع تمام تولید کنندگان ، برای تشخیص راحت تر ویپ و جویس اورجینال ، در حال تغییر به سمت استفاده از بارکد های QR برای بررسی اصالت هستند. به همین شکل نیز کمپانی گیک ویپ از بارکد های QR برای تشخیص محصولات تقلبی استفاده می کند. بر روی بسته بندی دستگاه و کویل و کارتریج خریداری شده ، ابتدا به دنبال یک لیبل به همراه یک کد QR بگردید ( مطابق تصویر بالا ). سپس ، با یک نرم افزار اسکنر ( معمولا به طور پیش فرض روی موبایل شما نصب است )‌ بارکد مربوط را اسکن کنید.

بسته به محصولی که در دست دارید ، وضعیت استعلام یکی از دو مورد زیر خواهد بود :

در این پیام ، سازنده بابت خرید محصول اورجینال و اصلی از شما تشکر می کند و به شما از اورجینال بودن کالای خریداری شده اطمینان می دهد.

اگر محصولی که در دسترس دارید تقلبی باشد ، با صفحه ی بالا مواجه خواهید شد. در صورت نیاز ، شما می توانید مورد را به گیک ویپ گزارش دهید.

توجه کنید که نتیجه ی اسکن ، حتما باید مشابه موارد بالا و حتما در وب سایت geekvape.com باشد. در غیر این صورت ، کالای خریداری شده تقلبی است.

تشخیص محصولات اورجینال و تقلبی لاست ویپ Lost Vape

برای محصولات لاست ویپ ، شما می توانید از لیبل اصالت کالای پشت جعبه استفاده کنید. لاست ویپ در گذشته ، تنها از لیبل های بدون کد استفاده می کرد و متاسفانه امکان استعلام این محصولات وجود نداشت. اما امروز ، تقریبا تمام محصولات برند Lost Vape به کد اصالت کالا و QR Code مخصوص مجهز شده اند تا بتوانید با استعلام مستقیم از سازنده ، به سادگی اصالت کالا را تایید کنید. برای انجام این کار ، کافیست پشت جعبه ی محصول خریداری شده را بررسی کنید تا لیبلی مشابه تصویر پیدا کنید ( البته کد های مشاهده شده در سمت راست QR Code ، زیر لایه ای خراشیدنی پوشانده شده اند ).

پس از یافتن این کد ، کافیست تا بارکد را با موبایل خود اسکن کنید و به سایت lostvape.com منتقل شوید. مطمئن شوید که کد اسکن شده ، شما را به صفحه ی Lostvape.com منتقل می کند. اگر به صفحه ی دیگری غیر از این منتقل شدید ، محصول خریداری شده تقلبی است. در صورتی که به سایت لاست ویپ منتقل شدید ، مراحل بعدی را دنبال کنید.

تشخیص محصولات تقلبی لاست ویپ

پس از ورود به سایت لاست ویپ ، این صفحه از شما می خواهد که ۴ رقم آخر کد مشاهده شده روی لیبل را وارد کرده و سپس روی Query کلیک کنید.

اگر کد وارد شده صحیح و محصولی که در دست دارید اورجینال باشد ، نوشته ی زیر دکمه ، مانند تصویر بالا خواهد بود. در غیر این صورت ، با نوشته ی دیگری مواجه خواهید شد.

تشخیص محصولات اورجینال و تقلبی هل ویپ Hell Vape

تفاوت اتومایزر تقلبی و اصلی هل ویپ Hell Vape

محصولات هل ویپ ، دارای یک لیبل امنیتی با کیفیت به همراه یک نخ امنیتی خاص هستند. در قسمت پایین این لیبل نیز ، یک کد برای استعلام رسمی از سازنده ، در زیر پوششی نقره ای رنگ پنهان شده است. برای بررسی و استعلام اصالت کالای خریداری شده ، کافیست این لیبل را بر روی جعبه ی خریداری شده پیدا کنید و قسمت پایین آن را بتراشید. سپس ، به وب سایت Hell Vape مراجعه کنید. شما می توانید با اسکن کد QR روی جعبه ، به وب سایت هل ویپ بروید و یا بر روی دکمه زیر کلیک کنید :‌

پس از ورود به وب سایت hellvape.com ، به پایین ترین قسمت وب سایت اسکرول کنید تا به قسمت زیر برسید :

در قسمت Security Code ، کد امنیتی زیر پوشش خراشیدنی را به طور کامل ، به هم چسبیده و بدون فاصله وارد کنید. سپس ، بر روی Go کلیک کنید. نتایج بررسی بسته به محصولی که در دست دارید ، متفاوت است :

نتیجه ی استعلام ، مثبت است. محصول خریداری شده اورجینال است.

نتیجه ی استعلام ، منفی است. کالای خریداری شده تقلبی است.

تشخیص محصولات اورجینال و تقلبی وتوفو Wotofo

محصولات کمپانی وتوفو ، دارای یک لیبل کاغذی با کد امنیتی هستند و برای بررسی وضعیت اصالت کالا ، لازم است تا کد آن را در وب سایت وتوفو بررسی کنید. روی این لیبل ، یک نوار طوسی رنگ خراشیدنی وجود دارد که با خراشیدن آن ، می توانید به کد امنیتی دسترسی پیدا کنید. سپس ، وارد صفحه ی بررسی اصالت در وب سایت وتوفو شوید و کد مشاهده شده را بدون کاراکتر اضافی یا فاصله ، وارد کنید. سپس ، روی دکمه Check کلیک کنید و منتظر نتیجه باشید.

تشخیص محصولات اورجینال و تقلبی ویگاد VGOD

تفاوت جویس اصلی و تقلبی ویگاد VGOD

کمپانی ویگاد ، به تازگی از یک سیستم تشخیص اصالت جدید رو نمایی کرده است و تا پیش از این ، روش قطعی برای بررسی اصالت کالا وجود نداشته است. اما با سیستم جدید تشخیص ، شما می توانید وضعیت اصالت کالا را از سه جنبه ی مختلف بررسی کنید و با استعلام مستقیم از سازنده ، با خیالی آسوده از ویپینگ خود لذت ببرید. پیش از ادامه ی اسکن ، حتما از یک نرم افزار V-P-N بر روی موبایل خود استفاده کنید تا مشکلی در فرآیند بررسی ایجاد نشود. سپس ، مطابق تصویر بالا ، به دنبال لیبل اصالت کالا بگردید. حالا باید این QR Code را با استفاده از موبایل ، اسکن کنید.

اکنون ، قسمت خراشیدنی روی سطح لیبل را بتراشید. در وب سایت ویگاد ، به دنبال تصویری شبیه به عکس زیر بگردید و در قسمت های مشخص شده با رنگ سبز ، اطلاعات موجود در وب سایت را با اطلاعات روی لیبل محصول خریداری شده مطابقت دهید.

اگر اطلاعات موجود بر روی لیبل و وب سایت با هم مطابقت دارند ، محصول خریداری شده کاملا اورجینال و اصلی است. در غیر این صورت ، محصول خریداری شده تقلبی است و در صورت تمایل ، می توانید این مورد را به ویگاد گزارش دهید.

توجه کنید که نتیجه ی اسکن ، حتما باید در وب سایت officialvgod.com باشد. در غیر این صورت ، کالای خریداری شده تقلبی است.

تشخیص اصالت محصولات رایپ ویپز Ripe Vapes

برند رایپ ویپز یکی از قدیمی ترین برند های تولید کننده سالت نیکوتین و جویس ویپ است. این کمپانی برای استعلام بدون خطا و دقیق ، از یک سیستم جدید بررسی اصالت استفاده می کند. در این سیستم ، هر سالت نیکوتین و جویس خریداری شده از این برند ، دارای یک هولوگرام است. این هولوگرام ، تصویر سازی بسیار پیچیده و با کیفیتی دارد و در سه مرحله ، شما می توانید وضعیت کالای خریداری شده را بررسی کنید. برای شروع فرآیند بررسی ، ابتدا به صفحه ی Verify در وب سایت رایپ ویپز بروید و بسته به بارکدی که آن را می بینید ، آن گزینه را انتخاب کنید. توجه داشته باشید در صورتی که محصول شما پاد یکبار مصرف رایپ ویپز است ، این محصولات هولوگرام سبز رنگ ندارند و تنها کافیست کد آن را در وب سایت https://ripeverify.com/verify.html بررسی و تایید کنید.

مرحله اول : مطابق تصویر ، لیبل موجود بر روی درب سالت یا جویس خود را جا به جا کنید. در این بررسی ، شما باید به تعداد نقطه های موجود در چهار جهت بالا ، پایین ، چپ و راست توجه کنید. مانند تصویر مقابل ، تعداد نقطه ها در هر جهت متفاوت هستند و باید مانند این لیبل باشند. اگر بررسی اول موفقیت آمیز است ، گزینه ی Yes را انتخاب کنید.

مرحله دوم : در مرحله ی بعدی بررسی ، لازم است تا لیبل را به طور کامل بچرخانید و وضعیت آن را بررسی کنید. با چرخاندن این لیبل ، در وضعیت میانی باید شاهد پدیدار شدن نوشته های Ripe Vapes باشید و با چرخش بیشتر ، تصویر موجود بر روی لیبل محو می شود. اگر بررسی دوم نیز موفقیت آمیز است ، گزینه ی Yes را انتخاب کنید.

مرحله نهایی : در این مرحله ، در یک فیلد کوچک از شما کد امنیتی موجود بر روی هولوگرام خواسته می شود. این کد مانند تصویر ، در قسمت بالای هولوگرام قرار دارد و پس از خراشیدن و وارد کردن آن در فرم وب سایت ، دکمه ی Check را کلیک کنید. این مرحله ی آخر است و اگر کد صحیح باشد ؛ با پیام سبز رنگ تایید اصالت کالا مواجه خواهید شد.

با بررسی سه گزینه ی بالا ، شما می توانید با اطمینان کامل از اصالت محصول خریداری شده ، از ویپینگ لذت ببرید.

تشخیص اصالت محصولات کمپانی نستی Nasty

تفاوت جویس اصلی و تقلبی نستی Nasty

برای بررسی اصالت محصولات نستی بهترین روش ممکن ، بررسی و اسکن QR Code موجود در زیر لیبل است. به تصویر بالا نگاه کنید. تمامی محصولات جدید کمپانی Nasty ، از سالت نیکوتین و جویس گرفته تا پاد یکبار مصرف این کمپانی ، همگی اکنون دارای یک لیبل تشخیص اصالت کالا هستند. مانند تصویر زیر ، قسمت مشخص شده را بلند کنید و کد QR زیر آن را به کمک موبایل ، اسکن کنید :‌

پس از اسکن این QR کد ، شما به صفحه ی Nasty Juice وارد می شوید . اگر حساب کاربری دارید ، وارد شوید و اگر نه ، برای بررسی اصالت باید ثبت نام کنید و اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید. بسته به محصولی که در دست دارید ، نتیجه ی بررسی ، یکی از دو حالت زیر خواهد بود :

نتیجه بررسی مثبت است. تبریک می گوییم ! محصول خریداری شده اورجینال است و می توانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید.

محصول خریداری شده ، به نظر تقلبی است. در صورت نیاز می توانید این مورد را به نستی گزارش دهید.

بررسی اصالت محصولات نیکد NKD100

تفاوت جویس اصلی و تقلبی نیکد Naked

محصولات جویس و سالت نیکوتین نیکد ، به تازگی از یک سیستم پیشرفته برای بررسی اصالت کالا برخوردار هستند. البته این سیستم به تازگی در حال اجراست و ممکن است برخی از محصولات این کمپانی از جمله سالت نیکوتین ها ، هنوز به این سیستم مجهز نشده باشند. اما به هر حال ، محصولات اورجینال Naked دارای دو ویژگی اصلی هستند و در ادامه ، ویژگی های مربوط را بررسی می کنیم :‌

ویژگی اول : محصولات کمپانی نیکد ، دارای یک QR Code یکتا و غیر تکراری برای هر محصول هستند. این کد ، بر روی لیبل دور بطری جویس و سالت موجود است و مانند تصویر بالا ، می توانید آن را به سادگی مشاهده کنید. پیش از ادامه ، حتما از یک نرم افزار V-P-N استفاده کنید. اگر این کد QR را اسکن کنید ، بسته به محصولی که در دست دارید ، شاهد یکی از نتایج زیر خواهید بود :

تبریک می گوییم ! محصول خریداری شده کاملا اورجینال و اصلی است. در این صفحه شما علاوه بر تایید اصالت کالا ، نوع محصول و سایر مشخصات آن را هم مشاهده می کنید. همچنین در قسمت Scans : 2 ، تعداد دفعات اسکن شدن کد نیز نمایش داده می شود.

کالای خریداری شده تقلبی است. در صورت نیاز ، شما می توانید این مورد را به کمپانی سازنده اطلاع دهید.

توجه کنید که نتیجه ی اسکن ، حتما باید در وب سایت uniquesqr.com باشد. در غیر این صورت ، کالای خریداری شده تقلبی است.

روش دوم : دومین روش ما برای بررسی اصالت کالا ، از اعتبار کمتری نسبت به روش اول برخوردار است اما با این حال ، یکی از ویژگی های محصولات اورجینال Naked است. محصولات جدید کمپانی نیکد ، دارای چاپ دو لایه ی چسب دار هستند و اگر روی لیبل بطری جویس را به دقت مشاهده کنید ، در گوشه ی این لیبل باید عبارت PEEL HERE را مشاهده کنید. از این گوشه ، شما می توانید لایه ی اول چسبیده بر روی لیبل را بلند کرده و اطلاعات موجود در زیر آن را مشاهده کنید.

بررسی اصالت محصولات دکتر ویپ Dr Vapes

برای بررسی اصالت محصولات دکتر ویپ ، بهترین روش استعلام مستقیم از سازنده است. به منظور این کار ، پیش از شروع فرآیند بررسی حتما پیشنهاد می کنیم تا از یک نرم افزار V-P-N استفاده کنید تا در طول انجام ، با مشکل مواجه نشوید. سپس ، برای ورود به صفحه استعلام Dr Vapes ، روی دکمه زیر کلیک کنید تا وارد صفحه شوید.

سپس بر روی بر چسب روی بطری جویس یا سالت ، به دنبال یک لیبل خراشیدنی طوسی رنگ بگردید. این قسمت را بتراشید و کد موجود را در صفحه ی بالا ، وارد نمایید. سپس بر روی دکمه Submit کلیک کنید. نتیجه ی این استعلام ، بسته به محصولی که در دست دارید ، یکی از دو مورد زیر خواهد بود :

محصول خریداری شده تقلبی است

محصول خریداری شده اورجینال است

تشخیص جویس و سالت نیکوتین تقلبی از برند های دیگر

بیشتر برند های محبوب جهان در لیست بررسی ما قرار دارند و اگر تولید کننده جویس یا نیکوتین سالتی که در دست دارید را در لیست پیدا نمی کنید ، باید از روش دیگری برای تشخیص اصالت آنها اقدام کنیم. برای تشخیص اصالت این محصولات ، چند روش مختلف در دسترس است و همواره پیشنهاد مطمئن تر ما ، استعلام مستقیم از سازنده ی محصول است. با این حال ، با توجه به قیمت پایین محصولات تقلبی ، ارزان بودن محصول همواره در بخش های دیگر محصول اثر خود را به جای می گذارد و با کمی حوصله و دقت ، می توان محصول تقلبی را شناسایی کرد.

مطمئن ترین راه ، استعلام مستقیم از سازنده ی محصول است

همواره بهترین روش تشخیص اصالت استعلام و پرسش از تولید کننده است. محصولاتی مانند Jam Monster ، BLVK ، Vapetasia و Gold Leaf از این دسته هستند و متاسفانه با توجه به نبود کد های یکتا مثل QR Code ، راه حلی جز استعلام از سازنده وجود ندارد. البته این تولید کننده ها ، در آینده و با توجه به توسعه محصولات ، قطعا از کد های QR Code استفاده خواهند کرد. اما در حال حاضر ، بهترین روش ، پرسش از تولید کننده و ارائه تصاویر محصول خریداری شده است.

به منظور استعلام ، کافیست برند محصول خریداری شده را در گوگل جست و جو کنید. سپس ، وارد وب سایت تولید کننده شوید و در قسمت Contact وب سایت ، به دنبال آدرس ایمیل سازنده بگردید. برای انجام استعلام ، کافیست تصاویر محصول خریداری شده را به همراه پرسش زیر ، به آدرس ایمیل سازنده ارسال کنید :

Hi , I purchased This Product From A Local Store And How Can We Confirm If This Product Is Authentic Or Not ?

شرکت های تولید کننده معمولا در کمتر از یک هفته پاسخ استعلام را برای شما از طریق ایمیل ارسال می کنند. شما می توانید پاسخ دریافت شده را با استفاده از ابزار ترجمه گوگل به زبان فارسی ترجمه کنید و از وضعیت محصول خریداری شده اطلاع پیدا کنید.

جویس های با کیفیت ، معمولا در بطری Chubby Gorilla پر می شوند

چابی گوریلا ، یک برند آمریکایی تولید کننده بطری های استاندارد جویس و سالت نیکوتین است. این کمپانی ، از ترکیبات خاص شیمیایی برای تولید پلاستیک بطری استفاده می کند که در برابر حلال های خوراکی مثل VG / PG مقاوم هستند. این پلاستیک ، همچنین مقاومت بالایی در برابر نفوذ نور دارد و از فاسد شدن جویس خودداری می کند. اگر به انتهای بطری جویس یا سالت نیکوتین خود نگاه کنید ، احتمالا لوگوی یک گوریل برجسته را ( مطابق تصویر ) مشاهده خواهید کرد. این کمپانی ، باتل های خود را تنها به تولید کننده های مجاز توزیع می کند و به همان دلیل ، حداقل در شرایط نبود امکان استعلام از تولید کننده ، می تواند دلیلی بر کیفیت جویس یا سالت نیکوتین خریداری شده باشد.

اما همواره به خاطر داشته باشید که معتبر ترین راه تشخیص اصالت یک محصول ، استعلام مستقیم آن از تولید کننده است.