متاسفانه ، در حال حاضر امکان خرید به صورت حضوری در ویپ ایکس وجود ندارد. ما در تلاش برای بازگشایی مجدد بخش فروش حضوری ویپ ایکس هستیم و امیدواریم تا در آینده ای نزدیک ، دوباره میزبان شما همراهان گرامی باشیم.

خرید ویپ چیزیست که حتما پیشنهاد می کنیم آن را به صورت حضوری خریداری کنید. در فروش حضوری ویپ ایکس می توانید مدل های دستگاه ها را ببینید ، جویس ها را امتحان کنید و با مشاوره ی کارشناسان ویپ ایکس ، خرید خود را انجام دهید. انتخاب یک دستگاه خوب که بعدا بتوانید لوازم جانبی آن را به راحتی تهیه کنید و به مدت طولانی از آن استفاده کنید ، بسیار مهم است. تنها به تصاویر دستگاه ها نگاه نکنید و توصیه ما این است که قبل از خرید ، دستگاه ها را از نزدیک و در دست خود ببینید. همچنین اگر دستگاه خود را قبلا خریده اید و اکنون مشکلی درباره استفاده از دستگاه دارید ، می توانید به ویپ ایکس سری بزنید و اینجا ، ما آماده رفع مشکلات دستگاه شما هستیم.

 

ویک کردن اتومایزر

 

فروش حضوری ویپ

علاوه بر این ، بسیاری از مشتریان و مصرف کنندگان ، برای ویک کردن ، وایر زدن و کتون زدن اتومایزر های آر تی ای و آر دی ای ، مراجعه می کنند. کار Wicking ، یک مهارت تجربی است و معمولا هرچقدر که بیشتر روی اتومایزر های RTA و RDA کار کرده باشید ، کیفیت وایر زدن شما افزایش می یابد و در نتیجه طعم بهتر و کامدهی با کیفیت تری را خواهید داشت و می توانید کتون ، کویل و وایر و تمام لوازم مورد نیاز و مصرف اتومایزر را خریداری کنید. ما هر روز تعداد زیادی اتومایزر مختلف را ویک می کنیم و می توانیم تجربه ای با کیفیت تر از ویپینگ به شما دهیم.

 

مشاوره و انتخاب بهتر در خرید حضوری ویپ

با خرید حضوری ویپ، مشاوران ویپ ایکس با توجه به مصرف شما ، ویپ ( بیشتر به عنوان جایگزین قلیان ) یا ویپ پاد سیستم ( بیشتر برای افراد سیگاری ) را برای تست به شما می دهند و با امتحان کردن هر دو نوع از ویپینگ ، انتخاب می کنید که کدام برای شما مناسب تر است. برای خرید ویپ ، تشخیص اینکه از پاد استفاده کنید یا ویپ معمولی ، یکی از مهم ترین مراحل خرید است که در فروش حضوری این امکان را دارید.

 

سرویس دستگاه و اتومایزر

در فروشگاه ، می توانید دستگاه خود را به متخصصان ما بسپارید تا تنظیمات ، اتومایزر و وضعیت کویل آن بررسی شده و در صورت وجود مشکل در کارکرد ویپ ، مشکلات دستگاه رفع شوند. در صورتی که دستگاه شما مشکل نشتی یا پرش جویس در دهان دارید ، پیشنهاد می کنیم که حتما به فروشگاه سری بزنید تا کارکرد صحیح دستگاه شما چک شود.

 

فروش حضوری ویپ ایکس ، موقتا تعطیل است.

 

کانال تلگرام

از تخفیف های ویپ ایکس با خبر شوید

تخفیف ویژه بلک نوت تا ۱۴ اردیبهشت رو از دست ندید!مشاهده همه
+