سیم ویپ برای کویل آر بی ای Wire For RBA Coil

ضمانت اصالت کالا 0 امتیازمشاهده دیدگاه‌ها
تومان25,000
در یک نگاه

توجه : این قیمت برای هر عدد کویل است.

سیم ویپ برای کویل آر بی ای ، یک کویل پیچیده شده از وایر از جنس کانتال A1 است و در دو گیج 25 و 30 ، برای استفاده در کویل RBA و ویپینگ سالت نیکوتین به حالت ام تی ال است.

سیم ویپ برای کویل آر بی ای ، یک کویل پیچیده شده در دو گیج ( Guage ، قطر داخلی ) 20 , 25 , 30 , 35 است . برای ساخت این کویل ، از وایر ( سیم ویپ ) از جنس کنتال A1 استفاده شده است که یک وایر از نوع MTL به حساب می آید . در کویل های آر بی ای ، به دلیل Deck کوچک تر اتومایزر ، شما نیاز به کویل های کوچک تر دارید تا بتوانید با استفاده از پنبه ویپ ، آن ها را به صورت دستی بسازید و ویک کنید. برای استفاده از آنها ، تنها کافیست مقداری پنبه با اندازه ی گیج داخلی کویل ، از داخل آن رد کنید تا جریان جویس یا سالت به خوبی روان شود.

در خرید خود نیاز به مشاوره دارید ؟

در صورتی که درباره کویل ها یا سایر لوازم موجود در فروشگاه پرسشی دارید و یا می خواهید درباره خرید مشاوره کسب کنید ، می توانید در همین صفحه به صورت آنلاین با مشاوران ما چت کنید و خرید خود را انجام دهید.

راهنمای انتخاب گیج مناسب سیم ویپ برای کویل آر بی ای

برای راهنمایی درباره انتخاب گیج مناسب ، در لیست پایین شما می توانید گیج پیشنهادی با توجه به کویل خود را انتخاب کنید. با توجه به این لیست ، در صورتی که مهارت خوب ویک کردن را داشته باشید ، می توانید طعم دهی و کام دهی مناسب تری را تجربه کنید.

سایر گیج ها با توجه به نیاز شما ، می تواند متفاوت باشد . بنابراین ما ۴ سایز مختلف از گیج را برایتان در نظر گرفتیم که با توجه به نیاز شما ، انتخاب کنید. برای ویک کردن بهتر نیز پیشنهاد می کنیم مدل کویل خود را در YouTube جست و جو کنید و کلیپ های ساخته شده را بررسی کنید.

نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

تومان25,000
کانال تلگرام

از تخفیف های ویپ ایکس با خبر شوید

تخفیف محصولات اسموک ؛ فرصتی برای خرید دستگاه جدیدمشاهده همه
+