کاور سیلیکونی ووپو درگ اس VooPoo Drag S Cover

ضمانت اصالت کالا 0 امتیازمشاهده دیدگاه‌ها
تومان175,000
در یک نگاه

کاور سیلیکونی ووپو درگ اس ، یک کاور باریک و مقاوم با کیفیت ساخت بالا و به همراه درپوش لبی ، برای دستگاه VooPoo Drag S است.

کاور سیلیکونی ووپو درگ اس ، یک کاور پوششی با ضخامت کم است که علاوه بر حفظ خوش دستی و طراحی استاندارد دستگاه ، از دستگاه تا حد زیادی در برابر ضربه و شوک محافظت می کند. در نگاه اول ، شاید یک کاور معمولی به نظر برسد. اما در ساخت و قالب گیری این کاور ، فرا تر از حد انتظار به جزئیات توجه شده است. این دقت ، در نتیجه به محصول نهایی با کیفیت با سازگاری ۱۰۰٪ و بدون فضای اضافه منجر شده است. تمام بخش های مورد نیاز دستگاه از جمله دریچه هوا ، روی این کاور باز و قابل استفاده هستند.

کاور های سیلیکونی ، توسط شرکت های سازنده ی دستگاه ها تولید نمی شوند. این کاور ها توسط تولید کننده های لوازم جانبی تولید می شوند و از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند. ویپ ها و پاد سیستم ها ، لوازم الکترونیکی حساسی هستند که به مرور زمان و با برخورد و سقوط ناگهانی روی زمین ، ممکن است آسیب پذیر باشند. به همین دلیل ، ما استفاده از کاور های سیلیکونی را برای هر دستگاهی مناسب می دانیم.

درپوش لبی کاور سیلیکونی ووپو درگ اس

پس از نصب کاور روی دستگاه ، شما امکان استفاده از یک گردن بند ویپ را نیز خواهید داشت. در قسمت کناری کاور ، یک حفره ی کوچک وجود دارد که برای اتصال و نصب گردن بند طراحی شده است. این کاور ، همچنین دارای یک درپوش چسبیده به کاور است. با قرار دادن این درپوش روی لبی دستگاه ، می توانید از آلودگی و ورود گرد و غبار به داخل کویل و کارتریج جلوگیری کنید.

  • رنگ / طرح

    Black

نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

تومان175,000
کانال تلگرام

از تخفیف های ویپ ایکس با خبر شوید

تخفیف ویژه بلک نوت تا ۱۴ اردیبهشت رو از دست ندید!مشاهده همه
+